Śmieszne filmiki

Zobacz smieszne filmiki i popraw sobie nastrój.

Mandaryna nago!

Hehe, przysięgam, że widziałem! I co więcej, mogę to wszystkim pokazać, bo nagrałem na komórkę. Mam nadzieję, że nikogo nie urażę, ale przecież każdy marzy o tym aby to zobaczyć. Mandaryna jest naprawdę słodka, jednak jak ją zobaczyłem bez ubrania, to wymiękłem – musiałem ją mieć!

Sierpień 30, 2008 - Posted by | filmy dla dorosłych

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

